50-50 pe snowboard

0

Trick-ul 50-50 e cam primul pas pe care-l faci pe railuri.
Incepe cat mai usor, de la un nivel cat mai jos, cum ar fi un box sau un rail cat mai mici. Parcurile de obicei au box-uri cam la nivelul zapezii ca sa urci pe ele fara sa mai fie nevoie sa faci ollie, incepe cu ele.

cum faci 50-50 pe snowboard, pasul 1Pasul 1. pozitionarea

Miscarea cheia este cum abordezi rail-ul. Pe masura ce te apropii de kicker, uita-te direct catre rail, pentru a te alinia si a aluneca in linie dreapta pe toata lungimea acestuia.

cum faci 50-50 pe snowboard, pasul 2Pasul 2. ollie

Pe masura ce sari pe kicker, faci un ollie suficient pentru a ateriza usor pe rail, ridica putin genunchii pentru a intampina railul cat mai lin fara a face miscari ciudate care ti-ar putea schimba pozitia corpului.

cum faci 50-50 pe snowboard, pasul 3Pasul 3. echilibrul

Aici nu tb sa faci prea multe, esti cu toata placa pe rail, placa e in totalitate aliniata cu directia de coborare a railului, centru de greutate al corpului cade fix pe rail, picioarele sunt in plat adica placa e in plat. Foarte bine, fii atent la pasul urmator.

cum faci 50-50 pe snowboard, pasul 4Pasul 4. slide

Tot ce trebiua sa faci acum e sa tii corpul nemiscat si cat mai relaxat, adica fara sa faci miscari gen yohoo aiurea, concentreaza-te pe sfarsitul si iesirea de pe rail. Incerca sa tii mainile in pozitie cat mai linistita. Tine minte: stai relaxat, stai aliniat cu placa, mentine directia de iesire de pe rail, priveste spre iesire, viteza te va ajuta in acest moment. Priveste spre sfarsirul railului si pregateste-te sa ajungi iar cu picioarele pe … zapada.

cum faci 50-50 pe snowboard, pasul 5Pasul 5. aterizare

Acum esti la sfarsirul railului, pastreaza pozitia pana la aterizare. Ridica putin genunchii pentru a absorbi din impact in momentul aterizarii.

Si gata, cam asta e, ai invatat si 50-50

Recapitulare:

– priveste direct catre rail
– faci ollie ca sa ajungi pe rail
– tine picioarele si placa in pozitie cat mai plata
– stai cat mai relaxat si fara alte miscari ciudate
– indoaie genunchii pentru a absorbi impactul la aterizare

LĂSAȚI UN MESAJ